Cosul Dvs. este gol

Lasă interioarele să reflecte stilul tău
Inconjoara-te cu frumusete

Nu știu de unde să încep?

Verificați ofertele noastre curente

Meniul

Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII

  1. I. Informații generale

ARD Fresh Consulting SRL cu sediul in Str. Gorunului, nr.35, Judet Brasov, Cod Postal 505600, Romania număr   de înregistrare la Registrul Comerţului  J8/697/2013,   cod unic de înregistrare  RO31579973 și este distribuitorul mărcii Dekoria Romania. ARD Fresh Consulting  administrează site-ul www.dekoria.ro  în numele proprietarului mărcii și producătorului Dekoria: Franc-Textil Sp. z.o.o., ul. Przemyslowa 10, 58 - 130 Zarow, Polonia.

Clientul este o persoană care a făcut o achiziție pe www.dekoria.ro.

www.dekoria.ro este destinat atât persoanelor fizice, cât și întreprinderilor (o ofertă comercială separată poate fi solicitată de catre întreprinderi).

Prin efectuarea unei achiziții pe www.dekoria.ro, Clientul declară că a citit și a înțeles și a acceptat următorii termeni și condiții.

  1. II. Informații despre produs
  2. 1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a face modificări ofertei pe www.dekoria.ro atât în ​​ceea ce privește produsele disponibile, cât și prețurile.
  3. 2. Orice modificare a prețurilor nu se va aplica comenzilor care au fost plasate înainte de modificare.
  4. Orice ofertă promoțională se realizează la discreția Vânzătorului și poate fi oprită în orice moment. Orice modificare a prețurilor nu se va aplica comenzilor care au fost plasate înainte de modificare.
  5. 3. Datorită factorului de impredictibilitate în procesul de a realiza obiectele la comandă și caracteristicile țesăturilor, Clientul este de acord să accepte diferențe de +/- 2 cm în măsurătorile produsului comandat și furnizat.
  6. 4. Se depun toate eforturile pentru a se asigura că produsele furnizate corespund cât mai mult posibil cu mostrele și imaginile de pe site-ul nostru. Cu toate acestea, variațiile pot să apară de la un produs la altul și în timpul fabricării normale între loturile de materiale. Mostre gratuite sunt disponibile exact din acest motiv. În cazul în care Clientul alege să nu comande o mostră, ARD Fresh Consulting SRL nu pot fi trași la răspundere pentru diferența intre nuanta de culoare a imaginii de pe site-ul nostru și a produsului livrat.
  7. 4. Majoritatea țesăturilor au o lățime de 130 cm, astfel încât clientul înțelege că în cazul în care un produs are o lățime mai mare de 130 cm, vor fi două bucăți de țesătură îmbinate împreună (de exemplu, o perdea de 190cm = 130cm + 60cm, o perdea de 300cm = 130cm + 130cm + 40cm). Acest lucru se va face într-o manieră estetică și nu va reduce calitatea produsului. Aceasta se aplică de ex. la perdele sau jaluzele, dar nu și canapele.

III. Plata cu cardul

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale Netopia S.R.L. prin solutia integrata MobilPay; Netopia S.R.L. este furnizorul Dekoria.ro de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.  Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.
Dekoria.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

  • IV. Comenzi și returnări
  • 1.Comenzile sunt acceptate și prelucrate numai atunci când o plată integrală a mărfurilor a fost efectuată în contul Vânzătorului.
  • 2. Datorită naturii produselor, modificările comenzilor plasate nu pot fi garantate și se fac numai la discreția vânzătorului.
  • 3. Produsele personalizate și cele făcute pe masura, inclusiv, dar fără a se limita la acestea, husele de mobilier, perdelele și jaluzelele și țesăturile tăiate la dimensiuni, pot fi acceptate pentru o rambursare DOAR atunci când mărfurile sunt defecte.
  • NU SE POT RETURNA ARTICOLELE FACUTE LA COMANDA PENTRU CARE CLIENTUL NU A FACUT CORECT MASURATORILE.
  • 4. Clientul Dekoria.ro poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

    - Daca produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

    - Daca produsele livrate sunt diferite (specificatii, dimensiuni, cantitate, etc) fata de comanda plasata;

  • - Daca produsele prezinta defecte de fabricatie, constatate la receptionarea produsului comandat.

     5.Vânzătorul TREBUIE să fie informat cu privire la returnarea bunurilor în termen de 15 zile calendaristice de la data livrării și bunurile TREBUIE să fie trimise înapoi în următoarele 14 zile calendaristice. O cerere de anulare poate fi trimisa prin e-mail la office.dekoria@gmail.com pentru a informa vânzătorul despre retur. Vânzătorul nu este obligat să accepte returnările primite după această perioadă.

  • 6. Achizițiile standard (nerealizate la comandă) și ne-defecte pot fi returnate vânzătorului cu rambursare. Vânzătorul TREBUIE să fie informat cu privire la returnarea bunurilor în termen de 15 zile calendaristice de la data livrării și bunurile TREBUIE să fie trimise înapoi în următoarele 14 zile calendaristice. Un formular de anulare (care poate fi descărcat aici sau solicitat de noi prin e-mail) poate fi trimis prin e-mail la office.dekoria@gmail.com pentru a informa vânzătorul despre retur. Vânzătorul nu este obligat să accepte returnările primite după această perioadă. Bunurile trebuie returnate în stare noua, nefolosită, cu toate etichetele atașate. În cazul în care elementele nu sunt defecte, Vânzătorul nu este obligat să acopere costul returului.
  • 7. Comenzile sunt expediate în termen de 5 (10 pentru produsele ignifuge) zile lucrătoare de la data plății. Dacă nu este posibil să se respecte aceste termene, Vânzătorul va informa Clientul fără întârziere. Clientul are dreptul de a respinge noua dată de livrare și de a anula comanda.
  • 8. Vânzătorul nu poate fi tras la răspundere pentru întârzierile în livrare cauzate de transportator și ina afara controlului Vânzătorului. În astfel de circumstanțe, orice compensație pentru Client este exclusiv la discreția Vânzătorului.
  • IV. Protectia datelor
  • 1. Datele Clientului sunt stocate și procesate în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor și Regulile privind Confidențialitatea și Comunicațiile Electronice și așa cum se specifică în Politica de confidențialitate a vânzătorului. Mai multe detalii despre politica de confidențialitate sunt disponibile aici sau prin scris la adresa office.dekoria@gmail.com.